התארסתם? מזל טוב, מה עכשיו?

מזל טוב, לאחר ההתרגשות הגדולה של האירוסין מתחיל המסע הארוך של ארגון החתונה. העצה שלנו היא שקודם כל תנשמו עמוק ותיהנו מהרגע. נכון שיש הכנות לעשות ממציאת אולם או גן אירועים בטבע ועד כל הפרטים הקטנים של רשימת המוזמנים וסידור השולחנות. אבל חכו רגע, יש עוד דברים שצריכים לעשות קודם. להלן כמה טיפים לזוג המתארס.

תאמו ציפיות

חיי הזוגיות הם דבר מאתגר וכדאי שתתחילו להתרגל לזה. למרות המשותף שיש לכם, באופן טבעי לכל אחד מבני הזוג ישנה תפיסה שונה ולפעמים ציפיות שונות. לכן לפני שתרדו לפרטים כדאי שתתאמו את הציפיות שלכם. אולי אחד רוצה חתונה קטנה ואינטימית, אולי חתונה גדולה עם מאות משתתפים. חישבו על האופי הכללי של האירוע. אם לא דנים על הדברים הללו, וכאשר לכל אחד ישנן ציפיות אחרות, בסוף ברגעים שבהם תחפשו גן אירועים בטבע או אולם אירועים ותרדו לכל הפרטים של האירוע, יתגלו החיכוכים השונים. אל תשכחו שלפעמים בזוגיות צריך גם להתפשר, ואם ישנה מחלוקת כל צד צריך להתפשר.

הכינו את רשימת המוזמנים

ישנם רבים החושבים שהכנת רשימת המוזמנים היא אחד הפרטים האחרונים של האירוע, אך האמת שזהו אחד הדברים הראשונים שעליכם לעשות. יש לכך השפעה על כל הפרטים השונים של האירוע. כל אחד מבני הזוג יכול לעשות את הרשימה הקשורה לצד שלו ואחר לעשות את הסיכום הכללי. אל תשכחו שחשוב לשאול את ההורים שלכם, גם להם יש חברים ומכרים שירצו להזמין לאירוע. ההמלצה שלנו, למרות שההחלטה היא שלכם, היא חתונה קטנה-בינונית. אין צורך להגזים ולהזמין מאות אנשים שאתם בקושי מכירים. בסופו של דבר זה אפילו פוגע באופי האירוע מכיוון שלא תוכלו לתת את תשומת הלב לכולם; זה ממש יוצר ריחוק ביניכם לבין האנשים שבאו לשמוח בסביבתכם.

חפשו השראה ברשת

ברשת האינטרנט תוכלו למצוא הרבה מאוד רעיונות והשראה. תוכלו לחפש באינסטגרם או בפינטרסט ולמצוא תמונות של עיצובים, קונספט וכל מיני רעיונות מדליקים מהארץ ומהעולם. אלו יכולים להיות רעיונות הנוגעים לשמלת הכלה, עיצוב גן האירועים, הגשת המנות או כל דבר אחר. תוכלו לקחת רעיון מפה, רעיון משם ובסופו של דבר ליישם את הדברים הללו בדרך שלכם ולקבל אירוע ייחודי.

בחירת מקום לאירוע

לאחר שיש לכם בראש את החזון לאירוע, מבחינת ההיקף והאווירה הרצויה תוכלו להתקדם לשלב של בחירת המקום שבו תערכו את האירוע. כמובן שתשתמשו באינטרנט על מנת להתרשם ממקומות, אך זכרו שחייבים לבקר במקום. האווירה שיש במקום היא האווירה שבסופו של דבר תעטוף את האירוע. אם אתם מחפשים מקום עם אווירה קלילה אך יוקרתית, מקום מרווח אך לא גדול מידי או כל ציפייה אחרת שיש לכם – בקרו במקום ותשאלו את עצמכם האם המקום מספק את התשובה. אם זה אולם או גן אירועים בטבע, כדאי לבקר במקום ולספוג את האווירה, השתדלו לעשות זאת בזמן אירוע.

אתר אירועים קטנים מומלץ למציאת מקום למסיבת אירוסים – לחצו כאן

מזל טוב

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים

שיתוף:

מאמרים נוספים

מומלצים

עיצוב קורות חיים

בתור מחפשי עבודה, קורות החיים שלכם הם אחד הכלים הקריטיים ביותר בארסנל שלכם. לעתים קרובות זהו הרושם הראשוני שאתם עושים על מעסיקים פוטנציאליים, ולכן חשוב

קראו עוד »