גן אירועים לחתונה – לבחור נכון!

מסקר שערכנו גילינו שאחד הדברים המלחיצים ביותר עבור בני זוג המתכננים חתונה הוא השלב של בחירת האולם. חס וחלילה איננו רוצים שתהיו לחוצים, אבל אפשר להבין זאת. בחירת גן אירועים לחתונה היא סוגיה מרכזית והיא קשורה גם להיבטים אחרים של האירוע. על מנת לפשט את הדברים עד כמה שאפשר, רשמנו עבורכם כמה נקודות חשובות אשר יסייעו לכם לבחור.

בחירת גן אירועים לחתונה

מספר המשתתפים – מספר המשתתפים הוא סוגיה מרכזית כאשר בוחרים גן אירועים. כמובן שעליכם לבחור גן המתאים לכמות המוזמנים שאתם מתכננים. בדרך כלל החתונות הטובות ביותר הן החתונות הבינוניות של 350-450 משתתפים. בחתונות אלו ישנה שמחה גדולה וניתן למצוא גני אירועים קטנים עם אווירה של גן בוטיק מיוחד ולא תחושות ”מסחריות“ מידי. חתונה קטנה במקום גדול מידי עלולה להיראות ריקה ולא נעימה, אך מצד שני גם לא תרצו לדחוס יותר מידי אנשים וליצור תחושת מחנק. לכן אנו ממליצים על מקום טוב באמצע.

מיקום הגן – כאשר מחפשים גן אירועים בצפון כדאי לחפש אחר גן אשר נמצא במיקום מרכזי ונוח. הכוונה היא גן אשר נמצא סמוך לנתיבי תחבורה ראשיים וקל להגיע אליו ממקומות שונים. לפעמים מתוך ניסיון למצוא מקום אותנטי אנו לא חושבים על הדברים הללו ועלולים לגרום לאורחים שלנו להסתבך בדרכים צדדיות ומקומות לא מוכרים בניסיון למצוא את המקום.

רמת התחזוקה והטיפוח – כאשר אנו עורכים אירוע בגן אירועים בצפון אנו מצפים לפגוש מקום מטופח ונעים. מקום עם שבילים מסודרים ונקיים, גינה ירוקה ונעימה אשר רואים כי היא מטופחת באהבה. לכן כאשר מחפשים גן אירועים חובה לוודא שהמקום באמת נקי מטופח בצורה המכבדת את האירוע שלכם.

התאמה למזג האוויר – זה מאוד נעים לקיים אירוע במזג אוויר נעים, כאשר האורחים יכולים ליהנות מאוויר צח, לא חם, לא קר ולא יורד גשם. אלו הם בהחלט התנאים שאתם יכולים לקבל בגן אירועים בצפון, אפילו כאשר במרכז הארץ חם ולח. אבל מזג האוויר הוא לא בשליט הגן וישנם גם ימי חורף קרים וגשומים. לכן חשוב לוודא שהגן ערוך לתת פתרונות למצבים שונים של מזג אוויר.

חנייה – בניגוד לאולמות אירועים במרכז, בדרך כלל אין בעיה של חנייה. אבל בכל זאת זאת סוגיה חשובה ועליכם לוודא שיש מקום חנייה צמוד המתאים לכמות הרכבים שצפויה להגיע לאירוע ושיכול לספק גישה נוחה אל הגן.

שירות לקוחות – כאשר מחפשים גן אירועים בצפון חשוב שזה יהיה מקום שמעניק שירות טוב ללקוחות. אין הכוונה למענה טלפוני אדיב אלא להרבה יותר מזה. זכרו שהגן מציע לכם את הסביבה הנעימה לקיום האירוע, אבל לתוך זה תרצו לצקת את הייחודיות שלכם. יתכן שיש לכם רעיונות מיוחדים ואולי גם שכרתם מעצבים ומארגני אירועים על מנת לבנות אירוע בקונספט ייחודי. חשוב שיעמוד מולכם צוות גמיש, פתוח ויצירתי אשר יסייע לכם להגשים כל רעיון.

מחפשים אטרקציות לחתונה – לחצו כאן
ניתן למצוא גני אירועים באתר וואלה מזל טוב – לחצו כאן

גן אירועים לחתונה

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים

שיתוף:

מאמרים נוספים

חתונה בטבע
מדריכים

המדריך המלא לתכנון חתונה

הכנו עבורכם מדריך קצר לתכנון חתונה.לאחר שמתאוששים מההתרגשות צריך להתחיל להיות מעשיים ולתכנן את החתונה. יש למצוא אולם / גן אירועים, לאתר ספקים ולסגור את

קראו עוד »