טיפים לתכנון חתונה

בן הזוג שלף את הטבעת והציע לך נישואין? תיהני מהרגע כמה שיותר ותתקשרי לספר לכל החברות, כי עוד רגע מתחיל המרוץ המטורף לחתונה. זוגות רבים הולכים לאיבוד בתהליך הזה, דבר טבעי כאשר אין לכם ניסיון ואז זה באמת הופך להיות מטורף. ארגון חתונה יכול להיות דבר מורכב, אבל מי שיש לו ניסיון בפרויקטים ויודע להתנהל בצורה מסודרת יכול לעבור את זה בשלום. אז על מנת לסייע לכם לעבור את זה בשלום, הרשו לנו לתת לכם כמה טיפים לתכנון חתונה.

טיפים לתכנון חתונה

  1. לעצור ולחשוב – לפני שאתם מתחילים לחפש גן אירועים ומקבלים כל מיני החלטות, כדאי לעצור ולחשוב. קחו מחברת קטנה, כלי כתיבה והחלו לגבש את המסגרת הכללית לחתונה. חישבו על כל הדברים שאתם צריכים והם חובה, וחשבו על הדברים שהם אופציונליים ותלויי תקציב.
  2. כמות המוזמנים – בחירת גן אירועים היא אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים לעשות, אך לצורך כך עליכם להעריך את כמות המוזמנים. רוב הזוגות בוחרים בחתונת בוטיק עד 400 איש, אך ישנם גם זוגות אשר רוצים חתונות קטנות ואינטימיות, או חתונות ענקיות של 800 איש ואפילו יותר. כמות המוזמנים תשפיע על החלטות שונות הקשורות לארגון האירוע.
  3. בחירת גן אירועים – גני האירועים הם דבר מאוד מבוקש ואנשים משריינים את האירוע חודשים רבים מראש, לכן עליכם להקדים למצוא גן אירועים מתאים לערוך בו את החתונה. השיקולים בבחירת המקום קשורים למספר האנשים, בדרך כלל גן אירועים הוא מקום אידאלי לחתונת בוטיק עד 400 איש, אך ישנם גנים לאירועים גדולים הרבה יותר. כמו כן יש להתרשם מהמקום עצמו, האם העיצוב והתחזוקה של המקום הם לטעמכם (לצורך כך תצטרכו לבקר במקום). וכמובן שיש לקחת בחשבון את המיקום של הגן, האם נוח להגיע אליו והאם יש חנייה במקום.
  4. תקציב – עליכם לדעת מהו התקציב שאתם יכולים להעמיד לטובת האירוע ולהיות בשליטה. גן אירועים הוא אולי מקום שכדאי לכם להקדים ולסגור על תאריך, אך לגבי שירותים אחרים כדאי לחשוב פעמיים לפני שמתחייבים על מנת לא לגלות בסוף שחסר לכם תקציב לדברים שאתם רוצים. מצד שני גם לא כדאי להתמהמה יותר מידי; ככל שעונת החתונות מתקרבת כך המחירים של הרגע האחרון עשויים לעלות וגם ההיצע של אפשרויות הבחירה מצטמצם. לכן חשוב להיות יעילים ומהירים בתכנון התקציב ותוכלו לעשות זאת בעזרת טבלת אקסל. היום לכולנו יש טלפונים חכמים או טאבלטים וניתן לקחת אותם לפגישות בגן אירועים או עם ספקים ולהישאר בשליטה.
  5. אל תגזימו – לפעמים מתוך שאיפה לחתונה שונה ומיוחדת אנחנו פשוט מגזימים, בין אם זה בעומס אטרקציות ובין אם זה במספר המשתתפים. זה גם עולה לנו יותר, זה גם גורם לכם ליותר כאב ראש ובסוף אתם אפילו לא נהנים מהאירוע. קחו את הכול בפרופורציה, חתונת בוטיק עד 400 איש בגן אירועים היא הדרך הבטוחה לאירוע נעים במחיצת האנשים שאתם אוהבים.

קבלו טיפים מכלות שכבר התחתנו באתר MY DAY – לחצו כאן

טיפים לתכנון חתונה

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים

שיתוף:

מאמרים נוספים