כמה עולה חתונה?

אם נדבר בכנות, חתונה היא עסק יקר. אנו תמיד שמים את הדגש על הרומנטיקה, האהבה, המחויבות והשמחה הגדולה של החתונה, ואלו הם דברים שלא ניתן לשים עליהם תג מחיר. אך מצד שני, כאשר אנו מחפשים אולם או גן אירועים , מזמינים קייטרינג ואטרקציות לבדר את האורחים… ברור לנו שזה לא בא בחינם ויש עלויות חתונה שצריך לקחת בחשבון. אז כמה עולה חתונה?
איננו יכולים לנקוב במספר מוחלט, כמו כולם נגיד לכם שזה תלוי בדברים רבים. ישנם גורמים רבים אשר משפיעים על עלויות חתונה, וכל זוג עושה את הבחירות האישיות שלו אשר משפיעות על העלויות. אז בואו ננסה לראות כמה תעלה חתונה באמצעות התבוננות על המרכיבים של עלויות חתונה.


עלות אולם / גן אירועים

העלויות של הגן או האולם מתומחרות לפי מספר האורחים (לפי מנה), כאשר העלויות משתנות בהתאם ליוקרה של המקום ובהתאם לעונות השנה. בעונת החתונות העלות למנה יכולה לעלות 300-500 שקלים, אך מי שרוצה לחסוך בעלויות חתונה יכול לקיים חתונה בחורף. תקופה רגועה וזולה יותר בתחום האירועים. בנוסף ישנן עלויות של שירותי עיצוב, תאורה והגברה. העלויות הללו יכולות להתחיל בכמה אלפי שקלים בודדים ולהסתיים בעשרות אלפי שקלים, תלוי בבקשות שלכם ובהיקף החתונה.

עלות הספקים – גן אירועים או אולם אירועים אינם מספקים לכם את כל השירותים ועליכם לבחור ספקי שירותים נוספים כמו למשל תקליטן לאירוע, צלמים, הדפסת הזמנות ורב לחופה. אלו הם הדברים הבסיסיים, אך כמובן שיתכן שתרצו דברים נוספים כמו למשל הרכב מוזיקלי לקבלת הפנים וכו. תקליטן עשוי לעלות כ 5000-10,000 שקלים, וצלמים כ 8000-15,000 ש“ח.לרבנים מקובל לשלם 1500-3000 שקלים, אך ישנם גם רבנים מפורסמים ומבוקשים להם משלמים הרבה יותר. גם לגבי ספקי שירותים אפשר קחו בחשבון שבעונת החתונות המחירים גבוהים יותר.

הכנות נוספות – ישנן הכנות נוספות המשפיעות על התשובה לשאלה כמה עולה חתונה. במסגרת העלויות הנוספות ניתן להכניס את שמלת הכלה ובגדי החתן, סידורי פרחים וקישוט הרכב, איפור וסידור שיער וכמובן הטבעת. קשה מאוד לנקוב במחירים, עלות שמלת כלה ועלות טבעת יכולים להתחיל בכמה אלפי שקלים, אך השמיים הם הגבול.

אולם אירועים או גן אירועים

מה עולה יותר חתונה באולם או חתונה בגן אירועים? כאשר מדברים על כמה תעלה חתונה ניתן לראות שישנם מרכיבי עלות שהם יחסית קבועים כמו עלויות האולם וגן האירועים. וישנן עלויות שהן משתנות בצורה קיצונית בהתאם לבחירות שלכם, כמו למשל הבחירה של טבעת הנישואין או האטרקציות אשר תשלבו באירוע. עלות האולם או גן האירועים הן העלויות הבסיסיות ביותר ורבים שאולים מה עדיף.
אין ספק שגן אירועים יכול להעניק אווירה טבעית ואותנטית העדיפה על פני אולם אירועים, אך האם גן אירועים יקר יותר? גם במקרה זה אין תשובה חד משמעית לנושא – ישנם אולמות וגני אירועים במחירים שונים ואם אתם מעוניינים בחתונה מוצלחת עליכם לפנות לגני האירועים ולבקש הצעת מחיר, כל שאר העלויות אינן משתנות.

מאמר נוסף מומלץ לקריאה באתר mitformit – לחצו כאן

כמה עולה חתונה?

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים

שיתוף:

מאמרים נוספים