אטרקציות לחתונה – מה כדאי לבחור?

אז יש לכם גן אירועים, רשימת מוזמנים וכל מה שצריך בשביל לקיים חתונה. אבל ישנו עוד דבר אחד שתרצו וזה אטרקציות לחתונה. יש אינספור סוגים של אטרקציות אבל כולן נועדו לשפר את האירוע. באמצעות אטרקציות ניתן לצבוע את האירוע בצבעים שמחים, לספק בידור לאורחים ולהפוך את הערב לבלתי נשכח. ברשימת האטרקציות תוכלו למצוא דברים שונים ולפעמים גם משונים, אך מה באמת כדאי לבחור?

אטרקציות לחתונה – מה כדאי לבחור?

עמדות צילום – כולם אוהבים להצטלם באירוע ויש לכך הרבה סיבות. קודם כל זהו אירוע שרוצים לזכור ויש לנו גם הזדמנות לפגוש אנשים שאנו לא רואים כל יום, לכן בטוח שנרצה איזה סלפי על רחבת הריקודים. והדבר השני הוא שאנו לבושים יפה, מסודרי שיער, מאופרים… פשוט מושלם לצורך תמונה. ישנן אטרקציות שונות של עמדות סלפי ותאי צילום לאירועים. הן משולבות עם אפקטים ואביזרים, וחלקן מאפשרות אפילו פונקציות מתקדמות כמו שיתוף ברשתות החברתיות, הדפסת התמונה על מגנטים ועוד. ישנם ספקים שונים המציעים את השירותים הללו והם זוכים להצלחה רבה בחתונות ואירועים אחרים בגן.

אטרקציות לרחבת הריקודים – בכל גן אירועים ישנה רחבת ריקודים אשר נחשבת ללב האירוע. ריקודים הם אמצעי להתפרק ולהתפרק וכאשר אנו רואים הרבה פעילות על רחבת הריקודים זוהי אינדיקציה לאירוע מוצלח. כדאי לעודד את רחבת הריקודים על מנת למשוך את כולם ועל מנת להגביר את השמחה. ישנן אטרקציות מיוחדות המיועדות לרחבת הריקודים ואלו יכולים להיות רקדנים ורקדניות אשר עורכים מופע ומשלהבים את הקהל; אביזרים לרחבת הריקודים אשר יאפשרו לכולם להשתטות וליהנות ואולי גם בר אקטיבי שיוודא שגם הביישנים יתחילו להתפרע.

אטרקציות לקבלת הפנים – כאשר האורחים הראשונים מתחילים להגיע אתם רוצים לקבל אותם בצורה יפה. אולי הם מגיעים אחרי יום עבודה ואולי הם מגיעים מרחוק, ותרצו להכניס אותם לאווירה. כמובן שבגן אירועים תמיד ידאגו להם עם כוס יין או שתייה קלה וקצת חטיפים. אך בשביל להנעים את האווירה ניתן להזמין להקה שתנגן מוזיקה נעימה ומרגיעה.

מזכרות מהאירוע – חתונה היא אירוע אשר רוצים לזכור וניתן לבחור באטרקציות אשר באמצעותן תוכלו להגיד תודה לאורחים אשר הגיעו לאירוע וגם לתת להם מזכרת מהאירוע. אילו יכולים להיות מגנטים או מחזיקי מפתחות עם תמונה של החתן והכלה, וכמובן היום ניתן להפיק מגנטים כבר במהלך האירוע וכך להעניק לאורחים מגנטים עם תמונות שלהם שצולמו במהלך הערב.

אטרקציות קיציות – לפעמים כאשר האווירה בגן האירועים הופכת ללוהטת ניתן להפתיע את האורחים באטרקציות צוננות וגם טעימות. ישנם ספקי אטרקציות המציעים ארטיקים קפואים, כדורי שלג בטעמים ועוד הפתעות מרעננות.

גלו אטרקציות מדליקות לחתונה באתר MITFORMIT – לחצו כאן

אטרקציות לחתונה

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים

שיתוף:

מאמרים נוספים

מומלצים

הפלגה רומנטית בלב ים

כולנו צפינו בסדרות או סרטים על סיפורי אהבה שהתרחשו באוניה, בין אם זו הייתה סדרת הטלוויזיה האייטיזית ספינת האהבה, ובין אם זה סרט רומנטי בנטפליקס

קראו עוד »