תקנון הזמנת הפלגה בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות

לצאת להפלגה בים זה חלום משותף להרבה מאוד אנשים, ואיזה כיף שכיום, בזכות המחיר הנוח של השכרת יאכטות, זה חלום נגיש שניתן לממש אפילו כמה פעמים בשנה בלי שום בעיה. אבל לפני שאתם יוצאים להפלגה, כדאי לקרוא את תקנון הזמנת הפלגה,ולוודא שהבנתם את הכל. חלק מהקריאה של תקנון הזמנת הפלגה חשובה בכדי שתדעו מראש דברים כמו למשל שאי אפשר לארגן הפלגה לילדים מתחת לגיל מסוים, ללא נוכחות של אדם מעל גיל שמונה עשרה. אם תקראו את תקנון הזמנת הפלגה לא תתאמצו לשווא לעשות הזמנה עבור קבוצת ילדים, שרק בסופה תגלו שההפלגה עצמה לא יכולה להתקיים, אלא אם תשנו את פרטיה ותוסיפו עוד מלווים בוגרים, וכך בנושאים נוספים.

למה חשוב לקרוא בקפידה את תקנון הזמנת הפלגה של גל ונעמה השכרת יאכטות?

קריאה של תקנון הזמנת הפלגהתחסוך לכם עוגמת נפש, בכך שתגדיר לכם איך להתנהל בכל מקרה של ביטול או שינוי מועד ההפלגה, מתי להגיע להפלגה, האם ניתן לקפוץ למים בזמן ההפלגה ועוד. הכללים של התקנון אולי עלולים להיראות לכם מציקים (למשל כל נושא הירידה למים במהלך ההפלגה), אך כדאי לדעת שאלה כללי בטיחות שמגנים בעיקר עליכם, ושומרים על הבטיחות שלכם.

להלן מספר דוגמאות לסעיפי תקנון הזמנת הפלגה של גל ונעמה השכרת יאכטות:

ביטולים ושינויים בהזמנת הפלגה

מתי אפשר לבטל או לשנות את הזמנת השייט בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות:במידה ומזג האוויר לא מאפשר שייט אפשר לבטל או לדחות את ההפלגה ללא חיוב. אחרת אנחנו מאפשרים לשנות מועדי הפלגה בהתאם לזמינות היאכטה.

תקנון הזמנת הפלגה של גל ונעמה השכרת יאכטות לגבי קפיצה לים במהלך השייט

חלק מהכיף עבור לקוחות רבים שלנו, זו הירידה למים בלב הים. ברור לגמרי מדוע – המים כל כך נקיים ומזמינים, והירידה היא עם אבוב, שזה בכלל כיף גדול. אבל האחריות שלנו כלפיכם היא גדולה, ולכן כל ירידה למים מותנית באישור של הסקיפר, שיבחן את מצב הים, מצב הרוח ועוד. קחו בחשבון שהסקיפר לא מציל, ולכן כל מי שיורד למים חייב לדעת לשחות ולקחת אחריות על עצמו.

תקנון הזמנת הפלגה של גל ונעמה השכרת יאכטות לגבי מזג אוויר

הבטיחות שלכם אצלנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות ,היא מעל הכל! ולכן, תקנון הזמנת הפלגה מסביר מה קורה במצב של מזג אוויר גרוע, או אם צפויה תקלה בהפלגה: במקרה כזה, חברת גל ונעמה השכרת יאכטות רשאית לבטל את ההפלגה ולהציע לכם כמובן מועד אחר. אנחנו לא ניקח סיכון ולא נשיט אתכם במקרה שהשיקול המקצועי של הסקיפר הוא שעלולה להיות בעיה בטיחותית כלשהי בהפלגה.

לסיכום גל ונעמה השכרת יאכטות ממליצים בחום לקרוא את תקנון הזמנת הפלגה לפני סגירת השייט, על מנת שתדעו שאתם מגיעים לחברה שמקפידה על בטיחות השייט ועליכם.

הטלפון שלנו: 0504600470

קרדיט לתמונות FREEPIK

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים

שיתוף:

מאמרים נוספים