טיפול פילינג לבנדר פטשולי

אחד הטיפולים היותר משובחים ומפנקים שאתם יכולים להעניק לנשים הוא ללא ספק טיפול פילינג לבנדר פטשולי.נשים מתחברות מאוד לטיפוח העור דבר שהוא ערך עליון עבורכם ובטח אם מדובר בחוויה יוצאת דופן שכזו.טיפול פילינג מתבצע בכמה שלבים קרצוף העור,לאחר מכן מקלחת זריזה להורדת הפילינג ותחושת חלקלקות העור תשאיר את המטופלת בהלם מוחלט ממש עור של תינוק כביום היוולדו.

החלק השני של הטיפול כולל עיסוי מכף רגל ועד ראש הכולל בתוכו רפלקסולוגיה,עיסוי בחמאת לבנדר או בחמאת לבנדר פטשולי ובסיומו של הטיפול ניתן לבצע בתאום עם המטופלת לפני הטיפול נסך שמן חם על העין השלישית ועיסוי קרקפת בשמן חם שזוהי חוויה מפנקת ומרגיעה בפני עצמה. עיסוי קרקפת הוא עיסוי מרגיע,מפנק ומשחרר כל הלחץ אחרי הטיפול משתחרר בבת אחת.המוצרים בטיפול עצמו נחשבים ליקרים ואיכותיים ורואים גם את התוצאות הנפלאות בסיומו של כל חלק בטיפול.משך הטיפול הינו שעה וחצי עד שעה וארבעים דקות.

קרדיט תמונה דוד זאנה

גם לכפות רגליים יבשות וסדוקות טיפול פילינג עוזר מאוד ומביא תוצאות נהדרות של כפות רגליים חלקות מאוד.עיסוי עם חמאת לבנדר תורם למראה שיפור עור  בכפות רגליים אחר ממה שהמטופלת נכנסה לפני הטיפול מטופלות פשוט עפות על הטיפול הזה.הפלינג עצמו הוא גרגירי מלח דקים ולא מציקים בזמן הטיפול ותורמים לעור חלק כבר כמה דק מתחילת הטיפול.מבוצע פילינג לכל חלקי הגוף.

טיפול  פילינג הוא סוג של הליך טיפוח העור המסייע להסיר את השכבה החיצונית ביותר של תאי עור מתים מהפנים, הצוואר והגוף. ההליך נועד להשאיר את העור במראה חלק ובהיר יותר, עם מרקם וגוון משופרים. זה יכול גם לעזור להפחית את המראה של קמטים, קמטים עדינים, כתמי גיל וסימני הזדקנות אחרים. ניתן להשתמש בטיפולי פילינג על כל סוגי וגווני העור, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש לשפר את גוון העור הכללי.

טיפול בעור עם טיפולי פילינג יכול לעזור להפחית את מראה הנקבוביות ולחדד תכונות באמצעות פילינג. טיפולי פילינג הם דרך בטוחה ויעילה להגביר את תהליך ההתחדשות הטבעי של העור ולשיפור הגוון הכללי ומראה העור.טיפולי פילינג הם פתרון שנועד להסיר את שכבות תאי העור המתים תוך השארת שכבת העור הבריאה ללא נגע.

נשאלת השאלה האם זוהי חוויה לנשים בלבד?תתפלאו אך גברים רבים זקוקים ושמחים לקבל טיפול פילינג בעקבות יובש בעור וגברים רבים מודעים לעצמם ועוברים טיפולי פילינג משולבים עם עיסוי לאחר מכן.הטיפול נחשב לפופלארי ורבים מן המטופלים רוכשים אותו עבור מתנה ליום הולדת במיוחד כאשר הרצון הוא לשלב בין עיסוי משחרר לסטרס גבוה,לחץ,עבודה קשה לבין פינוק ורוגע.שילוב כל האלמטים בטיפול מביא חוויה יוצאת מן הכלל כאשר העיסוי הוא החלק העיקרי של הטיפול קל יותר גם להיכנס לשרירים העמוקים כאשר אין יובש בעור.

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים

שיתוף:

מאמרים נוספים

מומלצים

עיצוב קורות חיים

בתור מחפשי עבודה, קורות החיים שלכם הם אחד הכלים הקריטיים ביותר בארסנל שלכם. לעתים קרובות זהו הרושם הראשוני שאתם עושים על מעסיקים פוטנציאליים, ולכן חשוב

קראו עוד »
כמה עולה חתונה?
מדריכים

כמה עולה חתונה?

אם נדבר בכנות, חתונה היא עסק יקר. אנו תמיד שמים את הדגש על הרומנטיקה, האהבה, המחויבות והשמחה הגדולה של החתונה, ואלו הם דברים שלא ניתן

קראו עוד »