טיפים לבר מצווה – מתכננים נכון!

השנה הילד חוגג את בר המצווה ואתם מתחילים להרגיש את ההתרגשות? הכנו עבורכם מספר טיפים לבר מצווה שיעזרו לכם בתכנון. לצד העלייה לתורה בוודאי תרצו לחגוג את מסיבת הבר מצווה בחגיגה גדולה. האמת שאין צורך בחגיגה יותר מידי גדולה, זו לא הכמות אלא האיכות וגן אירועים בדרך כלל עונה על כל הציפיות.

להלן כמה טיפים לבר מצווה שיעזרו לכם לתכנן את האירוע:

  1. שתפו את ה“ילד“ – בר מצווה היא לא סתם מסיבה, אלא ציון דרך במעבר מילדות לבגרות. הילד שלכם הוא כבר לא ממש ילד וזהו הזמן לשלב אותו בהחלטות. אתם ההורים יכולים לקבוע את מסגרת התקציב ולתת לחתן הבר מצווה לקחת חלק בקבלת ההחלטות, בחירת האטרקציות, ואפילו לשמוע את דעתו לגבי בחירת גן אירועים.
  2. כמות המוזמנים – כאשר יש הרבה אנשים באירוע השמחה גדולה, אבל האמת שלא צריך להגזים. מסיבה בינונית בגן אירועים בוטיק היא באמת מספיקה. אתם לא חייבים להזמין את הרופא המיילד של השכנה של המורה מהיסודי, משפחה קרובה, חברים קרובים, זה כל מה שצריך.
  3. גן אירועים או אולם אירועים – גם אולם אירועים וגם גן אירועים יכולים להתאים למסיבת בר מצווה, אך נראה שרבם מעדיפים את האווירה המשוחררת והנעימה של גן אירועים, אווירה שאפשר גם לתאר אותה כאווירה בעלת אופי צעיר המושלם למסיבת בר מצווה וכמובן גם בת מצווה.
  4. מוזיקה – כאשר עורכים מסיבת בר מצווה בגן אירועים, יש לצפות לקהל מעורב המורכב מאחוז גבוה מאוד של צעירים משכבת הגיל של הילד. הטרנדים המוזיקליים שלהם עשויים להיות שונים מהטרנדים המוזיקליים של הדודות ואסור לקפח אף אחד. לכן חשוב למצוא תקליטן אשר יודע כיצד להתמודד עם האתגר ולהרקיד את כולם עם מוזיקה המתאימה לכל הדורות.
  5. ביטוי אישי לחתן בר המצווה – בר המצווה היא קודם כל מסיבה עבור הבן שלכם וחשוב לאפשר לתת ביטוי אישי עד כמה שניתן. לכל ילד יש את התחביבים ותחומי העניין שלו ואלו יכולים להשתלב באירוע בצורות יצירתיות. אם למשל הילד אוהב כדורגל תוכלו להזמין עוגה בצורת מגרש כדורגל, אבל השמיים הם הגבול ואפשר להפוך את כל האירוע לקונספט התואם לתחום העניין של הילד.
  6. מנות ילדים – כולנו יודעים שאוכל הוא דבר חשוב מאוד באירוע ולכן כאשר מחפשים גן אירועים או חברת קייטרינג אנו תמיד רוצים לטעום ולוודא שיש מנות טעימות ומיוחדות. אבל האמת שהילדים לא מתרגשים מחזה מולארד ברוטב תפוזים, לפעמים נקניקיות, קולה וצ‘יפס הם החלום שלהם. לכן אל תשכחו להבטיח מנות ילדים באירוע.
    ולמעל לכל נצלו את כל ההכנות והחגיגות לגיבוש משפחתי!

מחפשים אטרקציות לבר מצווה – לחצו כאן
מדריך מלא על בר מצווה בכותל באתר התיירות הרשמי של ירושלים – לחצו כאן

טיפים לבר מצווה

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים

שיתוף:

מאמרים נוספים

חתונה בטבע
מדריכים

המדריך המלא לתכנון חתונה

הכנו עבורכם מדריך קצר לתכנון חתונה.לאחר שמתאוששים מההתרגשות צריך להתחיל להיות מעשיים ולתכנן את החתונה. יש למצוא אולם / גן אירועים, לאתר ספקים ולסגור את

קראו עוד »