השכרת יאכטה למסיבת רווקות בלב ים

מסיבת רווקות היא שם נרדף למסיבה טובה במיוחד, ואחת הסיבות לכך היא שמדובר לרוב בקבוצת חברות טובות, שבאות לעשות שמח ולא לדפוק חשבון. בשנים האחרונות קיימת מגמה של עריכת מסיבת רווקות במקומות אטרקטיביים שאינם "הבית של הכלה לעתיד". הבנות שוכרות וילה מיוחדת בצפון הארץ, נוסעות לחו"ל, והטרנד העכשווי מכולם עורכות מסיבה שמחה, תוססת ורעשנית על יאכטה. לא צריך לקנות יאכטה בשביל זה או להכיר מישהו שיש לו יאכטה – השכרת יאכטה למסיבת רווקות לכמה שעות עושה את העבודה בלי טובות מאף אחד.

השכרת יאכטה למסיבת רווקות – טרנד פופולרי במיוחד אצל כלות לעתיד

בשנים האחרונות מסיבת רווקות הפכה להיות אירוע חובה עבור כל כלה עם כבוד עצמי (ואינסטגרם פעיל). מאחר ורוב הכלות הן נשים צעירות, הן מחפשות דרך מגניבה וייחודית לחגוג עם החברות שלהן את מה שמוגדר כביכול בתור "הלילה הפרוע האחרון שלהן לפני שהן מתמסדות". השכרת יאכטה למסיבת רווקות הוא אחד הטרנדים החזקים, שמשלב כמה יתרונות לא מבוטלים, להלן היתרונות:

פרטיות מוחלטת

מכירים את הפתגם "תרקדו כאילו אף אחד לא מסתכל"? אז כשבוחרים לחגוג באמצעות השכרת יאכטה למסיבת רווקות, אפשר להגשים את הפתגם הזה. על היאכטה אתן יכולות לרקוד, להשתולל ולשיר, ואף אחד לא יוכל להסתכל, להפריע או להציק לכן. היתרון של מסיבה על יאכטה הוא קודם כל פרטיות מוחלטת והכיפית שיש לכן על יאכטה המפליגה בלב ים.

השיזוף הכי יפה שהיה לכן

אם כבר מדברים על פרטיות ושקט, מה יותר כיף מאשר להשתזף על סיפון היאכטה, בידיעה שאין נפש חיה לידכם? אחד היתרונות של השכרת יאכטה למסיבת רווקות אתן יכולות להשתזף בכיף שלכן ולהיות רגועות כמו בבריכה פרטית. אגב, בלב הים השיזוף הוא הכי זהוב, הכי מהיר והכי מפנק – סביר להניח שכאשר תתקלחו אחרי המסיבה (אולי אפילו על היאכטה עצמה, אם תרצו), כבר תראו את העור שלכם בוהק משיזוף קיצי ושמח.

תעשו רעש כמה שבא לכן!

דיברנו על שקט ושלווה בלב הים אבל היי, יש פה מסיבה להרים! השכרת יאכטה למסיבת רווקות מאפשרת לכן להביא את הדרינקים שלכן ליאכטה, את האוכל, את המוזיקה ואת המשחקים שאתן מתכננות. אתן יכולות להתפרע כמה שאתן רוצות – אתן יכולות אפילו לקחת מיקרופון ולשיר את כל פסקול הסרט רפסודיה בוהמית כולל הצווחות בסוף – אף אחד לא יעיר לכן על הרעש, כי אף אחד לא ישמע אתכן.

השכרת יאכטה למסיבת רווקות היא דרך מעניינת למצות את רגעי הרווקות האחרונים בחגיגה שמשלבת טבע עם כל הפסיליטיז שאתן אוהבות כמו יאכטה נקייה ומתוחזקת, אוכל, שתייה, מוזיקה וכל מה שבא לכן. תוכלו לבלות באופן שהוא קצת שונה מכל המסיבות האחרות, ולצבור זיכרונות כיפים לכל החיים.

בחסות גל ונעמה השכרת יאכטות 0504600470

קרדיט לתמונות FREEPIK

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים

שיתוף:

מאמרים נוספים

כמה עולה חתונה?
מדריכים

כמה עולה חתונה?

אם נדבר בכנות, חתונה היא עסק יקר. אנו תמיד שמים את הדגש על הרומנטיקה, האהבה, המחויבות והשמחה הגדולה של החתונה, ואלו הם דברים שלא ניתן

קראו עוד »