איפה כדאי להתחתן? גן אירועים או אולם אירועים?

בעודכם מתכננים חתונה עולה השאלה היכן להתחתן, האם תרצו לעשות זאת באולם אירועים או בגן אירועים. הניסיון, או הביקושים, מראים שישנו יותר עניין בגני אירועים. גני האירועים נחשבים ליוקרתיים יותר והם צובעים את האירוע באווירה מיוחדת ולכן רבים מעדיפים אותם על פני אולמות האירועים.

אולמות האירועים ממוקמים בדרך כלל בערים הגדולות, בדרך כלל באזורים בעלי אופי תעשייתי. אולמות אירועים יכולים להיות אולמות יוקרתיים ומעוצבים היטב, אך בסופו של דבר הקהל שלכם סגור בין ארבע קירות. זהו יכול להיות אולם ענק ומושקע מבחינת העיצוב, אך תמיד באולמות האירועים תהיה אווירה סינתטית. כמה עציצים פה ושם ומזגן, אינם יכולים להחליף את האווירה הטבעית של גן אירועים, האוויר הצח והגינה הפורחת ומסיבה זו נראה שרוב האורחים מרגישים טוב יותר בגני האירועים.

התאמה למזג האוויר

כאשר אנשים מתכננים חתונה מזג האוויר הוא אחד השיקולים החשובים שלהם. מזג אוויר אביבי נעים שבו לא חם מידי ולא קר מידי הוא המושלם עבור חתונה. האביב הוא התקופה הכי נעימה בלוח השנה הישראלי והיא גם המבוקשת ביותר עבור חתונות. אבל כאשר עורכים את החתונה באולם אירועים, פשוט מאבדים את הקסם והאוויר הצח מתחלף באוויר מזגן מייבש. רק גן לאירועים יכול לאפשר לאורחים ליהנות מהאביב הישראלי במיטבו ותחושת הטבע המתחדש. שום סידור פרחים לא יכול להחליף את התחושה הטבעית של גן פורח ומלבלב.

אבל מצד שני נשאלת השאלת מה קורה כאשר חם מידי או כאשר יורד גשם. ישנם אנשים רבים אשר חושבים שעבור ימי הקיץ הלוהטים או ימי החורף הקפואים מוטב לבחור באולם אירועים. ואלו אשר מקיימים אירועים בעונות מעבר בכלל חרדים מכל שינויי מזג האוויר וחוששים מהפכפכות מזג האוויר. אך האמת שגן מודרני ערוך לכל מצבי מזג האוויר. לכל גן יש את הפתרונות שלו, אך אנו בהחלט רואים שגני אירועים מעניקים פתרונות לכל מזג האוויר באמצעות שימוש באזורים מקורים, אוהלים וכדומה. גני אירועים יכולים להעניק גם פתרונות של חימום ומיזוג אוויר כאשר צריך והם בהחלט מתאימים גם לאירועים בחורף. אולי לא כל גן , אך גני אירועים רבים אכן מציעים גם אירועים בחורף.

אבל גן אירועים זה יקר

ישנם רבים אשר חולמים להתחתן בגן אך מאמינים שזה יקר יותר מאשר אולמות אירועים. גני אירועים הם בהחלט מבוקשים יותר וההיצע קטן יותר, לכן יתכן כי חלקם יקרים יותר. אך אם אתם מעוניינים להתחתן בגן תוכלו לחפש גן אירועים בצפון, שם ניתן ליהנות מרמה גבוהה ומחירים סבירים יותר בהשוואה לאזור המרכז.
למציאת אטרקציות לחתונה שלכם לחצו כאן.

אתר MITFORMIT מומלץ למציאת מקומות לאירועים – לחצו כאן

גן אירועים

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים

שיתוף:

מאמרים נוספים

גן אירועים בצפון
מידע כללי

גן אירועים בצפון

רוצים לתכנן את חתונת החלומות שלכם? או אולי אתם כבר הרבה אחרי וזקוקים לגן אירועים עבור אירוע בריתה? ואולי זה זה בכלל אירוע עסקי. לא

קראו עוד »
מומלצים

טיפול פילינג לבנדר פטשולי

אחד הטיפולים היותר משובחים ומפנקים שאתם יכולים להעניק לנשים הוא ללא ספק טיפול פילינג לבנדר פטשולי.נשים מתחברות מאוד לטיפוח העור דבר שהוא ערך עליון עבורכם

קראו עוד »