הפלגה רומנטית בלב ים

כולנו צפינו בסדרות או סרטים על סיפורי אהבה שהתרחשו באוניה, בין אם זו הייתה סדרת הטלוויזיה האייטיזית ספינת האהבה, ובין אם זה סרט רומנטי בנטפליקס עם ג'ניפר אניסטון. יש משהו מושך מאוד בסטייל הזה של נופש על אוניה בכלל ויאכטה בפרט, וכל מי שחווה את זה, נוצר הזיכרון בתור הרפתקה מהממת וחיובית מאוד.

זה נכון, שפעם רק אנשים מאוד ספציפיים יכלו להרשות לעצמם הפלגה רומנטית .למזלנו, כיום המצב אחר לגמרי, וכל זוג שרוצה קצת זמן איכות רומנטי יכול להרשות לעצמו להשכיר יאכטה לכמה שעות, וליהנות מבילוי פרטי מושלם.

דייט לילי עם האדם שבחרתם להינשא לו  

כמה זמן לא יצאתם לדייט אמתי? ולא, אנחנו לא מתכוונים לקפיצה של חצי שעה לבית הקפה מתחת לבית. אנחנו מתכוונים לדייט ארוך, בלי הפרעות, בלי טלפונים שחייבים לחזור הביתה כי אחד הילדים בוכה או כי הכלבה עשתה פיפי בסלון. בילוי שאי אפשר לקטוע, ואי אפשר להגיד לכם לחזור הביתה, שכולם צריכים להסתדר כאילו נסעתם לברצלונה לפחות. ובכן, תשאלו את עצמכם את השאלה הזו – ואם התשובה שלכם היא שאתם לא זוכרים, או שזה קרה לפני יותר משש שבע שנים, אז בהחלט מגיע לכם להתפנק עם הפלגה רומנטית מהממת.

הים הוא מוקד משיכה רומנטי

ידוע שהים, במיוחד בשעות השקיעה והערב, הוא אחד המקומות הכי רומנטיים ונעימים בעולם. אם היינו יכולים, היינו שוחים למעמקי הים בשעות הערב, כשאין אף אחד ואור הירח נשבר על הגלים. אבל אנחנו לא עושים את זה, בין היתר כי אנחנו אנשים אחראים, ואנחנו לא שוחים בים ללא פיקוח של מציל. הפלגה רומנטיתלעומת זאת, מאפשרת לנו להיות במרחבים היפים האלה של ים בערב, ולא רק זה, אלא שאנחנו יכולים להתלבש יפה, להתאפר, להסתרק וליהנות מכל רגע בלי לקפוא מקור או להיות רטובים.

הפלגה רומנטית היא זמן לשיחות טובות

חיי היומיום הם לא בדיוק החומר שממנו טווים אגדות. בין מריבות יומיומיות כמו מי מוציא את האשפה, מי מבשל את ארוחת הערב ומי לוקח את הילד לחוג –  הפלגה רומנטית היא הזמן והמקום המושלמים לעורר את הרומנטיקה מחדש. מעבר לעובדה שכל מה שאתם צריכים לעשות בבילוי של הפלגה רומנטית זה רק לשבת, לאכול, לשתות וליהנות, משהו בים ובהשתקפות של הגלים מאוד מרגיע, ולכן זה זמן טוב לדבר באמת. בניגוד לבית, פה אף אחד לא יפריע לכם באמצע, ובניגוד למסעדה או בית קפה, אף מלצר לא יקטע את השיחה שלכם, ואף מכר שלכם לא יעבור פתאום ויחליט שהוא חייב להגיד לכם שלום.

זו אולי קלישאה, אבל ארוחת ערב על הסיפון עם כוס יין אל מול השקיעה היא אכן פינוק רומנטי, וחשוב לא לבוא עם מגננות, או עם חוסר רצון לזרום עם הבילוי. הפלגה רומנטיתמאפשרת לכם דייט אמתי, אולי הכי רומנטי שלכם אי פעם, ואתם הולכים ליהנות מכל רגע.

בחסות השכרת יאכטות גלי נעמה 0504600470

קרדיט לתמונה Freepik

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים

שיתוף:

מאמרים נוספים